Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.

Patronat
Partnerzy

Krystyna Figielska

Absolwentka Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Humanistycznej w Bielsku-Białej. W MagikINFO na stanowisku sales manager pracuje od 2010 roku. Swoje doświadczenie zawodowe wykorzystuje w budowaniu relacji z klientami oraz tworzeniu strategii rozwojowej firmy. Odpowiada za realizację kluczowych wdrożeń systemu w centralnej i południowo-wschodniej Polsce. Inicjatorka wielu pomysłów zaimplementowanych w systemie MagikINFO, o które zabiegali użytkownicy systemu. Prowadzi prelekcje i organizuje szkolenia z zakresu efektywnego i bezpiecznego zarządzania infrastrukturą IT. Prywatnie miłośniczka zdrowej kuchni i aktywnego wypoczynku.

Robert Gawlak

Kierownik Działu Sprzedaży w firmie Rekord Systemy Informatyczne. Powiązany z branżą IT od kilkunastu lat z czego od 2005 roku w zakresie administracji samorządowej. Wcześniej administrator sieci opartej o rozwiązania Novell NetWare. Ukończył kierunki studiów w zakresie informatyki oraz zarządzania a także rozszerzył swoją wiedzę w zakresie zarządzania projektami w szczególności metodologię PRINCE2. Odpowiedzialny m.in. za koordynowanie sprzedaży dla klientów z sektora publicznego. W wolnych chwilach zapalony biegacz i maratończyk.

Michał Gomółka

Absolwent Uniwersytetu Ostrawskiego w Ostrawie (Czechy). Z branżą IT związany od 2007 roku. Inicjator wprowadzenia na polski rynek wszystkich trzech modułów wchodzących w skład MagikINFO. Jest jednym z pomysłodawców wielu funkcjonalności systemu, odpowiada za sprzedaż oraz obsługę kluczowych klientów w wybranych regionach Polski. Organizuje prezentacje, szkolenia i konferencje z zakresu zarządzania infrastrukturą IT, Software Asset Management oraz podnoszenia efektywności pracy użytkowników.

Łukasz Grzesiak

Z branżą informatyczną związany  od 15 lat, z branżą storage od 11 lat. Od początku kariery w firmie ArrowECS (wcześniej DNS Polska). W trakcie kariery zawodowej odpowiedzialny od strony handlowej za szereg produktów w tym: Sun Microsystems, HDS, Quantum, Symantec, Vmware. Obecnie w ArrowECS - dystrybutora NetApp, odpowiedzialny za sprzedaż rozwiązań macierzowych oraz wirtualizacyjnych.

Michał Iwański

Od blisko 20 lat związany z branżą IT, kierownik działu instalacji, specjalista serwisów drukarek multivendorowych. Od 3 lat związany z firmą HP Ink. - na stanowisku presales konsultant.

Maciej Jabłonecki

Kierownik Oddziału Informatycznego Sądu Okręgowego w Toruniu. Zaangażowany w wiele projektów realizowanych na szczeblu centralnym przez Ministerstwo Sprawiedliwości. Specjalizuje się w informatyzacji jednostek wymiaru sprawiedliwości, bezpieczeństwie systemów oraz zagadnieniach z pogranicza informatyki, prawa oraz zarządzania. Absolwent kierunku matematyka w zakresie informatyki oraz kierunku zarządzanie w zakresie zarządzania firmą. Ukończył także studia podyplomowe z zakresu administracji publicznej oraz z zakresu zarządzania instytucjami publicznym.

Dariusz Jędryczek

Dyrektor Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu. Absolwent Wydziału Elektroniki Politechniki Wrocławskiej. Lider pierwszego w Polsce, samorządowego projektu utworzenia Centrum Usług Wspólnych IT dla Urzędu Miejskiego Wrocławia oraz lokalnych jednostek organizacyjnych Gminy Wrocław. Prekursor zmian organizacyjnych w Wydziale Informatyki UM Wrocławia, pozwalających na transformację z wydziału technicznego na wydział usługowy, świadczący usługi zgodnie z ITIL (ISO20000). Twórca i współtwórca ważnych dla miasta projektów, m.in.: modernizacja sieci transmisji danych dla urzędu miejskiego, budowa dwóch nowoczesnych serwerowni, uruchomienie projektu MAN-Wrocław i pozyskanie statusu operatora telekomunikacyjnego JST, uruchomienie, zarządzanie i modelowanie projektu „Miejski Internet”.

Tomasz Kelner

Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego Dział Infrastruktury IT Wydział Informatyki Departament Organizacyjny i Kadr.

Justyna Marek

Absolwentka Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Witelona w Legnicy. W branży IT na stanowisku przedstawiciela od około 5 lat. W firmie Arcus S.A. od 2 lat, gdzie specjalizuje się w doradztwie i sprzedaży rozwiązań zarzadzania dokumentem. Lubi aktywnie spędzać wolny czas i interesuje się stylizacjami modowymi.

Agata Miazga

Pełnomocnik Ministra Cyfryzacji ds. otwartości danych, Zastępca Dyrektora Departamentu Rozwoju Usług Cyfrowych i Otwartości Danych. Od lipca 2016 w Ministerstwie Cyfryzacji odpowiedzialna za otwieranie danych publicznych. Analityk danych, współtwórczyni i była szefowa Mojapolis.pl, pozarządowego serwisu poświęconego otwieraniu, gromadzeniu i wizualizacji danych publicznych, a także dziennikarstwu danych.

Rafał Michalak

Dyrektor ds. Technicznych w firmie „Systemy informatyczne ITXON”. Zajmuje się zagadnieniami bezpieczeństwa teleinformatycznego. Wcześniej kierownik Działu Infrastruktury Informatycznej na jednej z wyższych uczelni oraz v-ce przewodniczący Miejskiej Sieci Komputerowej „Czes-MAN”. Absolwent Wydziału Elektroniki Politechniki Wrocławskiej.

Krzysztof Nakielski

Product Marketing Manager w OKI Europe Polska, gdzie zajmuje się zarządzaniem ofertą produktową w zakresie urządzeń biurowych i oprogramowania dedykowanych firmom z sektora MŚP, dużym korporacjom oraz administracji, a także urządzeń specjalistycznych dla branż graphic arts, retail, healthcare. Jest odpowiedzialny także m.in. za działania marketingowe, prowadzenie szkoleń i rozwój usług zarządzania drukiem OKI Smart Managed Document Solutions dla sektora publicznego i firm prywatnych. Posiada ponad 5-letnie doświadczenie w branży poligraficznej i sektorze rozwiązań IT.

Rafał Nowakowski

Kierownik Działu Obsługi Administracyjnej w Wydziale Organizacyjnym UMWD, koordynator zespołu ds. wdrożenia EZD w UMWD, współpracownik Dolnośląskiej Szkoły Wyższej we Wrocławiu.

Jacek Orłowski

Jest absolwentem Politechniki Wrocławskiej. Od 1998 bierze czynny udział w rozwoju rynku teleinformatycznego we Wrocławiu. Założył i przez blisko dekadę rozwijał jedną z pierwszych w Polsce osiedlowych sieci komputerowych. Przez ponad 6 lat aktywnie współtworzył popularny miesięcznik komputerowy CHIP, w którym pracował m.in. jako redaktor działu Software i szef działu Komunikacja. Ma za sobą również kilkuletnią praktykę informatyczną w międzynarodowej korporacji.

Michał Pierzchalski

Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego, Szkoły Głównej Handlowej, Politechniki Warszawskiej i Instytutu Wzornictwa Przemysłowego. Posiada wieloletnie doświadczenie w opracowywaniu założeń i wdrażaniu wielkoskalowych rozwiązań informatycznych oraz systemowych, w szczególności w sektorze administracji publicznej. Obecnie pełni rolę kierownika projektu www.biznes.gov.pl realizowanego w Ministerstwie Przedsiębiorczości i Technologii. Jeden z głównych twórców systemu CEIDG. Interesuje się i rozwija swoje umiejętności w obszarze projektowania usług zorientowanych na użytkownika. Jest wykładowcą Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej na kierunkach Przedsiębiorczość i Zarządzanie Projektami.

Tomasz Perlik

Absolwent Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu na Wydziale Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej, w ramach pracy dyplomowej zajmował się budową wysokowydajnych klastrów obliczeniowych oraz badał ich stabilność i wydajność. Obecnie zajmuje się szeroko rozumianą informatyzacją w administracji publicznej. Jest zwolennikiem wolnego oprogramowania Open Source. Od 10 lat sprawuje stanowisko kierownika Wydziału ds. Informatyki w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Toruniu. W tym czasie odpowiedzialny był za realizację wielu projektów informatycznych, w tym również kilku regionalnych, obejmujących 21 urzędów pracy w województwie kujawsko-pomorskim, mi.in. serwis internetowy tujestpraca.eu oraz komunikator internetowy SPARK IM/Openfire. W 2014 roku odznaczony przez Prezydenta RP brązowym medalem za długoletnią służbę.

Marcin Stasiaczek

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie oraz studiów podyplomowych z zakresu Systemów Informacji Przestrzennej. Od początku kariery zawodowej współpracuje z samorządami w obszarze funduszy unijnych i zamówień publicznych. Od ponad 3 lat pracuje w spółce Rekord SI jako specjalista ds. handlowych. Odpowiedzialny m.in. za inicjowanie i koordynowanie projektów dla klientów z sektora publicznego. Wolny czas spędza aktywnie – jeździ na rowerze i chodzi po górach.

Wojciech Szcześniak

Od 2017 r. Business Consultant w Canon Polska w zespole Professional Services Excellence. Odpowiedzialny za realizację projektów technologicznych związanych z elektronicznym przetwarzaniem dokumentów dla sektora publicznego i prywatnego. Wcześniej pracował w firmach z branży IT, gdzie był odpowiedzialny m.in. za sprzedaż i wdrożenia systemów elektronicznego obiegu dokumentów. Interesuje się zagadnieniami związanymi z nowymi technologiami, telemetrią oraz odnawialnymi źródłami energii. Absolwent wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska na Politechnice Łódzkiej.

Sławomir Szmulik

Absolwent Politechniki Opolskiej. Informatyk związany z administracją publiczną od 2006 roku, a od 2013 roku również ze służbą zdrowia. Od wielu lat prowadzi bloga technologicznego warsztatownia.it.  Od marca 2014 r. felietonista czasopisma „IT w Administracji”. Promotor i wdrożeniowiec darmowego oraz otwartoźródłowego oprogramowania w jednostkach publicznych i sektorze prywatnym.

Marcin Szokalski

Od 2010 r. zaangażowany w projekt budowy Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Od 2013 r. bierze udział w realizacji działania uruchomienie Elektronicznego Punktu Kontaktowego w ramach projektu CEIDG. W projekcie odpowiada m.in. za aspekty prawne. Autor analiz i propozycji zmian przepisów związanych z działalnością gospodarczą i e-administracją. Uczestniczył w opracowaniu głównych założeń systemu CEIDG i projektowaniu uruchamianych usług. Współpracuje z przedstawicielami organów administracji publicznej, użytkownikami systemu CEIDG i EPK, partnerami oraz wykonawcami zewnętrznymi. Zajmuje się doskonaleniem udostępnionych usług oraz wsparciem merytorycznym obsługi i użytkowników systemów MR.

Łukasz Śrama

W branży od 15 lat; Key Account Manager odpowiedzialny za systemy zarządzania flotą urządzeń oraz optymalizację kosztów związanych z drukiem.

Włodzimierz Urbański

Kierownik Zespołu Wsparcia Sprzedaży – Rozwiązania Aplikacyjne -  z branżą IT związany od blisko 20 lat, zajmując się zarówno rozwiązaniami sprzętowymi jak i Softwear’owymi oraz usługami. Współpracował z takimi firmami jak Grupa Emax, Sygnity czy też Komputronik S.A w zakresie tworzenia sieci Partnerskiej. Obecnie współpracuje z Komputronik Biznes Sp. z o.o. zarządzając zespołem wsparcia sprzedaży aplikacji biznesowych. Koncentruje się na idei zarządzania procesowego oraz wykorzystaniu narzędzi informatycznych wspierających realizację tego typu działań.

Grzegorz Zajączkowski

Od 2016 do 2018 roku doradca gabinetu politycznego Ministra Cyfryzacji Anny Streżyńskiej gdzie zajmował się między innymi projektami widok.gov.pl (analizą danych użyteczności systemów rządowych za pomocą systemów wielkich danych) oraz Kronik@ (semantyczne repozytorium zasobów kultury i nauki). Od września 2017 mianowany „Liderem Cyfryzacji” Komisji Europejskiej. Inżynier, programista, animator społeczny oraz koordynator projektów obszaru rozwoju społeczeństwa informacyjnego. Od 1998 roku zajmuje się zastosowaniami technologii informatycznych w edukacji, rozwoju społeczeństwa obywatelskiego oraz popularyzacji dziedzictwa kulturowego. W 2001 współautor strategii „ePolska 2001”, współautor wielu strategii regionalnych rozwoju regionalnego w obszarze budowy społeczeństwa informacyjnego oraz e-edukacji.  Współautor pierwszego systemowego repozytorium otwartych zasobów edukacyjnych dla Polonii „Włącz Polskę”, główny inżynier projektu szkoły wirtualnego dla uczniów migrujących „Otwarta Szkoła”.

Daniel Zapała

Od 1999 roku związany z branżą informatyczną i telekomunikacyjną. Przez ostatnie lata pracował u czołowych firm m.in. Hewlett-Packard oraz ACER gdzie w zespołach techniczno-sprzedażowych był odpowiedzialny za największe instytucje z sektorów Administracji Publicznej. Obecnie, od trzech lat, jako Technical Sales zajmuje się wsparciem sprzedaży w Lenovo PC Business Group koncentrując się na urządzeniach z rodziny Think (ThinkPad, ThinkCentre, ThinkStation).

______________________________________________________________________________________________________________________________________

Informacje o cookies © 2018 PRESSCOM Sp. z o.o.