Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.

Partnerzy
Patronat

Rafał Bartkowiak

Specjalista ds. szkoleń i wdrożeń systemów klasy EZD oraz informatyzacji administracji publicznej. Współtwórca systemu obiegu dokumentów Dokus. Doświadczony trener i organizator szkoleń. Uczestnik wielu konferencji i szkoleń kancelaryjno-archiwalnych. Posiada certyfikat PRINCE2. Absolwent Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze. W latach 1996–2008 zatrudniony w Siłach Powietrznych RP na stanowiskach związanych z kierowaniem i szkoleniem zespołów ludzkich. Od 2012 r. zatrudniony w firmie Tensoft, gdzie odpowiada za szkolenia oraz za rozwój i wdrożenia systemu Dokus, a także za  integrację systemu Dokus z systemami dziedzinowymi. Prywatnie od najmłodszych lat jest sportowcem wyczynowym specjalizującym się  w biegach długodystansowych  (maraton, ultra i BnO).
 

Mariusz Bogucki

Dyrektor Departamentu Społeczeństwa Informacyjnego i Informatyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego. Pracę zawodową rozpoczął w 1995 roku w Sejmiku Samorządowym Województwa Opolskiego jako Informatyk i od tego czasu zajmuje się szeroko pojętą informatyzacją regionu w jednostkach samorządu terytorialnego. Realizuje projekty z zakresu społeczeństwa informacyjnego, których celem jest generowanie e-usług dla mieszkańców w celu upowszechniania korzystania z nowoczesnych technologii. Jednocześnie podejmuje działania na rzecz podnoszenia kompetencji cyfrowych. Członek Zespołu Ekspertów ds. Społeczeństwa Informacyjnego przy Związku Województw RP i Rady Programowej ds. Linii Współpracy 2016. Członek Polskiego Towarzystwa Informatycznego – Sekcja Informatyków Administracji Publicznej.

Dariusz Cudak

Doświadczony inżynier, prelegent i specjalista IT. Zajmuje się tematyką bezpieczeństwa danych od kilkunastu lat, ze specjalizacją w obszarze kopii zapasowych. Wdrożeniowiec znający od podszewki środowiska IT polskich firm i zakładów produkcyjnych. Uczestnik wielu ogólnopolskich konferencji informatycznych w charakterze prelegenta. Od ponad 10 lat związany z firmą Systemy Informatyczne ITXON.
 

Krystyna Figielska

Absolwentka Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Humanistycznej w Bielsku-Białej. W MagikINFO na stanowisku sales manager pracuje od 2010 roku. Swoje doświadczenie zawodowe wykorzystuje w budowaniu relacji z klientami oraz tworzeniu strategii rozwojowej firmy. Odpowiada za realizację kluczowych wdrożeń systemu w centralnej i południowo-wschodniej Polsce. Inicjatorka wielu pomysłów zaimplementowanych w systemie MagikINFO, o które zabiegali użytkownicy systemu. Prowadzi prelekcje i organizuje szkolenia z zakresu efektywnego i bezpiecznego zarządzania infrastrukturą IT. Prywatnie miłośniczka zdrowej kuchni i aktywnego wypoczynku.

Krzysztof Gabrielski

Manager ds. Kluczowych Klientów w Acer Polska. Doświadczony sprzedawca i specjalista IT. Z branżą IT związany 13 lat, zaś sprzedażą zajmuje się od 1996 roku. Odpowiedzialny za wspieranie firm partnerskich w wyborze produktów dla rynku SMB i administracji publicznej. Jak nikt inny zna potrzeby klientów z sektorów rynku FMCG, medycznego, edukacyjnego.
 

Michał Gomółka

Absolwent Uniwersytetu Ostrawskiego w Ostrawie (Czechy). Z branżą IT związany od 2007 roku. Inicjator wprowadzenia na polski rynek wszystkich trzech modułów wchodzących w skład MagikINFO. Jest jednym z pomysłodawców wielu funkcjonalności systemu, odpowiada za sprzedaż oraz obsługę kluczowych klientów w wybranych regionach Polski. Organizuje prezentacje, szkolenia i konferencje z zakresu zarządzania infrastrukturą IT, Software Asset Management oraz podnoszenia efektywności pracy użytkowników.

Łukasz Grzesiak

Z branżą informatyczną związany od 15 lat, z branżą storage od 11 lat. Od początku kariery w firmie Arrow ECS Sp. z o.o. (wcześniej DNS Polska Sp. z o.o.). W trakcie kariery zawodowej odpowiedzialny od strony handlowej za szereg produktów w tym: Sun Microsystems, HDS, Quantum, Symantec, Vmware. Obecnie w Arrow ECS - dystrybutora NetApp, odpowiedzialny za sprzedaż rozwiązań macierzowych oraz wirtualizacyjnych.

Paweł Huk

Pre-Sales Technical Consultant w HP Inc. Polska, gdzie zajmuje się wspieranie firm partnerskich w wyborze właściwych rozwiązań dla konkretnych projektów, zbieraniu informacji i ocenie potrzeb klientów zarówno biznesowych jak i technicznych, prezentacją rozwiązań i zalet produktów HP oraz dostarczaniem szczegółowej wiedzy technicznej na temat produktów HP.

Tomasz Januszkiewicz

Pracownik Centrum Kompetencji i Informatyzacji Sądownictwa w Sądzie Apelacyjnym we Wrocławiu. Zajmuje się kierowaniem projektami informatycznymi. Architekt systemów budowanych w obszarze sądów powszechnych, jest odpowiedzialny za ich wdrożenie oraz przekazanie do utrzymania. Pracował i był odpowiedzialny za budowę oraz wdrożenie m. in. Portalu Informacyjnego, Portalu Orzeczeń, Centralnego Active Directory oraz centralnej poczty elektronicznej w sądach powszechnych.

Tomasz Kelner

Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego Dział Infrastruktury IT Wydział Informatyki Departament Organizacyjny i Kadr.

Marek Krupa

Certyfikowany trener i konsultant, m.in. technologii firmy Microsoft, od ponad 15 lat profesjonalnie zajmujący się zarządzaniem systemami informatycznymi. Autor publikacji zamieszczanych m.in. na stronach TechNet. Nagrodzony tytułem MVP w kategorii Enterprise Client Management. Posiadacz certyfikatów MCT, MCSE, MCSA oraz MCTS.

Rafał Nowakowski

Kierownik Działu Obsługi Administracyjnej w Wydziale Organizacyjnym UMWD, koordynator zespołu ds. wdrożenia EZD w UMWD, współpracownik Dolnośląskiej Szkoły Wyższej we Wrocławiu.

Jacek Orłowski

Jest absolwentem Politechniki Wrocławskiej. Od 1998 bierze czynny udział w rozwoju rynku teleinformatycznego we Wrocławiu. Założył i przez blisko dekadę rozwijał jedną z pierwszych w Polsce osiedlowych sieci komputerowych. Przez ponad 6 lat aktywnie współtworzył popularny miesięcznik komputerowy CHIP, w którym pracował m.in. jako redaktor działu Software i szef działu Komunikacja. Ma za sobą również kilkuletnią praktykę informatyczną w międzynarodowej korporacji.

Sławomir Rudkowski

Konsultant ds. rozwiązań MDS&IT. Posiada 18 lat doświadczenia zawodowego w branży IT. Specjalizuje się w rozwiązaniach do zarządzania kosztami i produkcji dokumentów jak również integracji ich z systemami obiegu dokumentów i archiwizacji. Poprzez lata doświadczeń od stanowiska samodzielnego handlowca w dużych organizacjach, do etapu zbudowania i zarządzania działem sprzedaży, zdobył gruntowną wiedzę o rynku dóbr inwestycyjnych w Polsce. Szczególnie w przypadku małych i średnich firm jak i  dużych przedsiębiorstw oraz instytucji państwowych i samorządowych. Jest osobą otwartą na nowe pomysły, a szczególnie na przygotowanie nowych rozwiązań IT w zakresie ogólnie pojętego - zarządzania i obiegu dokumentów. Jego „znakiem rozpoznawczym”  jest przygotowywanie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań, często „szytych na miarę” i wychodzących naprzeciw potrzebom Klientów i rynku, reasumując – jest „uzależniony” od nowych wyzwań i realizacji nowych pomysłów biznesowych dotyczących świata dokumentów. W Arcus S.A. odpowiada za wsparcie działu handlowego, Partnerów i Klientów w zakresie zintegrowanych rozwiązań zarządzania drukiem. Prywatnie miłośnik rajdów samochodowych i wędkowania.

Dariusz Rutyna

Kierownik Referatu Informatyki w Urzędzie Miasta Bolesławiec. Z administracją związany od 2004 r., a od 2006 r. zatrudniony jako kierownik nowo powstałego Referatu Informatyki w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym Urzędu Miasta Bolesławiec. Od 2006 r. kieruje rozwojem informatyki urzędu poprzez wprowadzanie nowych technologii, rozwijanie usług wewnętrznych, zapewnianie wysokiej jakości realizowanych usług, przejmowanie zadań realizowanych poprzez outsourcing w celu zwiększenia kontroli przepływu danych i informacji. Pozyskuje i realizuje projekty dofinansowane ze środków UE, m.in. projekty dofinansowane w 100% tj. „Be Fair – internet jako dobro wspólne”. Wdraża systemy cyberbezpieczeństwa urzędu, współpracuje z CERT Polska w ramach projektu n6 (Network Security Incident eXchange) i wdraża wiele innych systemów, które mają znaczenie dla bezpieczeństwa przetwarzanych danych.
 

Grzegorz Sroka

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu na kierunku Informatyka i Ekonometria. W dziale sprzedaży Brother od 2012 roku. Służy doradztwem w doborze odpowiednich rozwiązań. W swoich wystąpieniach wskazuje obszary na jakie warto zwrócić uwagę optymalizując środowisko druku. Ukazuje korzyści, jakie niesie za sobą możliwość outsourcingu w tym zakresie. W wolnych chwilach oddaje się swojej pasji, jaką jest snooker.

Marek Surmacewicz

Inżynier systemów bezpieczeństwa w firmie Versim S.A będącej dystrybutorem rozwiązań dotyczących siecii LAN/WLAN oraz systemów je zabezpieczających. Przez ponad 10 lat pracy w branży IT, najpierw u integratora, a później w dystrybucji, wyrobił sobie zdanie na temat istotności zabezpieczania danych przesyłanych za pomocą komputerów i telefonów. Ma wielką potrzebę dzielenia się swoją wiedzą, a tym samym – zwiększania świadomości innych osób na temat bezpieczeństwa.

Sławomir Szmulik

Absolwent Politechniki Opolskiej. Informatyk związany z administracją publiczną od 2006 roku, a od 2013 roku również ze służbą zdrowia. Od wielu lat prowadzi bloga technologicznego warsztatownia.it.  Od marca 2014 r. felietonista czasopisma „IT w Administracji”. Promotor i wdrożeniowiec darmowego oraz otwartoźródłowego oprogramowania w jednostkach publicznych i sektorze prywatnym.

Piotr Wojtasik

Inżynier wsparcia sprzedaży oraz wdrożeniowiec z wieloletnim doświadczeniem. Absolwent Politechniki Wrocławskiej na kierunku Elektroniki i Telekomunikacji oraz certyfikowany inżynier wielu rozwiązań bezpieczeństwa. Od 2009 roku związany z tematyką backupu, monitorowania infrastruktury sieciowej i pracowników. Na co dzień prowadzi szkolenia i wdrożenia w Axence oraz realizuje usługi doradztwa oraz rekonfiguracji zagadnień odpowiedzialnych za zabezpieczanie, backup, monitorowanie oraz rejestrowanie ruchu w sieci IT. Prywatnie interesuje się nowymi technologiami, dobrym kinem oraz astronomią.

Daniel Zapała

Od 1999 roku związany z branżą informatyczną i telekomunikacyjną. Przez ostatnie lata pracował u czołowych firm m.in. Hewlett-Packard oraz ACER gdzie w zespołach techniczno-sprzedażowych był odpowiedzialny za największe instytucje z sektorów Administracji Publicznej. Obecnie, od trzech lat, jako Technical Sales zajmuje się wsparciem sprzedaży w Lenovo PC Business Group koncentrując się na urządzeniach z rodziny Think (ThinkPad, ThinkCentre, ThinkStation).

______________________________________________________________________________________________________________________________________

Informacje o cookies © 2019 PRESSCOM Sp. z o.o.